donderdag 3 april 2014

Geen twijfel over mogelijk | "Schoonspringer 'Tom Daley' is niet Bi maar Gay"


Zo'n vijf maanden geleden zei Britse schoonspringer en homoseksueel Tom Daley dat hij 'toch nog wel een zwak voor vrouwen had' ‼ Hij kwam uit de kast als biseksueel. Nu zegt hij: "Ik ben absoluut niet biseksueel". Zie ook het artikel op: PinkNews.co.uk

De 19-jarige Olympische duiker kwam in december in een YouTube-filmpje uit de kast als biseksueel en vertelde daarin dat hij een relatie had. Nu komt hij daar dus op terug en bevestigt hij dat 'ie ontzettend homoseksueel is. "Geen twijfel over mogelijk", aldus de apptetijtelijke sporter.

Daley vertelde ook dat hij nog steeds heel gelukkig is met Dustin Lance Black. De 39-jarige screenwriter en homorechten-activist is de vriend van Tom Daley.

Waarom hij in eerste instantie als biseksueel uit de kast kwam ?! "I came out on YouTube as I wanted to say what I wanted to say without any- one twisting it".

Daley verklaart ook dat hij erg nerveus was voor de reacties. "Ik kon totaal niet inschatten hoe mensen zouden reageren".

Over zijn relatie met Black zegt hij: "Het was liefde op het eerste gezicht. Ik zag hem op een feestje en we hadden nauwelijks gepraat. Ik wist eigenlijk ook niet of hij wel homo was. Uiteindelijk was ik de eerste die een 'move' maakte  Ik schreef 'call me' in zijn agenda en de volgende dag ontving ik een berichtje".


bronnen: Gay.nl / PinkNews.co.uk / YouTube.com