dinsdag 10 september 2013

Tim Hofman (25) komt 'Uit de Kast' na filmpje waarin hij kust met een jongen


                        
Tim Hofman  –  De Nederlandse presentator, blogger en columnist, Tim Hofman, is zopas Uit de Kast gekomen. Hofman werd zoenend betrapt met een jongen en gaf daarna toe homo te zijn. De presentator werkt voornamelijk voor BNN waar hij sinds 2012 te zien is als verslaggever voor het programma 'Spuiten en Slikken'.

Tim Hofman (25) vindt het naar eigen zeggen overigens belachelijk dat iedereen zich met hem bemoeit. "Ik val dus op mannen. Lekker interes- sant, fijne dag nog", liet Hofman weten in een reactie op een filmpje waarop hij zoenend te zien is met een onbekende jongen. Eerder ontkende hij nog dat hij homo was. In april zei hij in een interview dat hij best een rolmodel voor homo's wilde zijn maar zelf geen homo is.

bronnen: www.HoLeBi.info / Dumpert.nl (Video)



          

'Homoseksualiteit' Tim Hofman blijkt een promotiestunt te zijn voor BNN's 'Spuiten en Slikken'

Tim Hofman is toch niet homoseksueel. De BNN-presentator blijkt 'Uit de Kast te zijn gekomen' ter promotie van een uitzending van 'Spuiten en Slikken'.

Het programma start zondag het nieuwe seizoen met een 'Homo-uitzending' en Hofman deed op zijn eigen manier onderzoek voor de aflevering, bevestigt de presentator tegenover NU.nl.

"Ik maak veel items over homoseksualiteit en wilde nu eens echt weten hoe het is om in Nederland uit de kast te komen", aldus de presentator.

Hofman wil de actie dan ook geen promotiestunt noemen. "Het is een journalistiek onderzoek".

De presentator verkondigde dinsdag via zijn Twitter-account homoseksueel te zijn, in een reactie op een filmpje dat zondag verscheen op de site van Dumpert. "Fijn dat iedereen zich zo met me bemoeit, maar goed, ik val dus op mannen. Lekker interessant, fijne dag nog".

Hofman vertelt dat het voor hem als hetero wel even gek was om een man te zoenen. "Dat is wel echt iets waar je even over heen moet stap- pen".

Lekkere tieten
"Ik zie het ook echt niet als een grap, want het is een kwestie die ik heel serieus neem. Maar het is wel opvallend dat alle Nederlandse media het meteen meenemen, terwijl ik eerder heb gezegd niet homo te zijn en ik regelmatig berichten op Twitter zet over lekkere tieten", aldus de presentator.

Hofman ging in zijn stunt zo ver dat hij de mensen in zijn naaste omgeving er niet van op de hoogte stelde. "Ik heb wel een aantal reacties ge- had uit mijn persoonlijke omgeving waar ik echt van opkeek".

In april liet de BNN-presentator in een interview met 'Nieuwe Revu' nog weten wel een rolmodel voor homo's te willen zijn. "Ik ben niet homo- seksueel, maar ik zou wel een boegbeeld voor homomannen willen zijn", zei de presentator toen.

Zie ook:

bron: NU.nl