dinsdag 20 augustus 2013

Het duet "The Greatest Thing" van Cher en Lady Gaga is gelekt op het internet


                       
Het langverwachte duet van Cher en Lady Gaga 'The Greatest Thing' is online gelekt. Cher heeft eerder verklaard dat 'The Greatest Thing' nooit het daglicht zou zien, maar het nummer is toch gelekt op internet. Uiteindelijk heeft de samenwerking met Lady Gaga geresulteerd in een te gekke popsong.

Het lijkt erop dat het lekken rechtstreeks kwam van het team van Lady Gaga. Cher is woedend en schreef op twitter: "Teleurgesteld - Ik heb meer dan een jaar aan het nummer gewerkt en nu lekt de verkeerde versie uit op internet ... maar Gaga's single is gewoon vet cool en dat is wat telt".

bronnen: CherWorld.com / GayNieuws.blogspot.nl


Zangeres 'Cher' vloekt zich te pletter omdat de nieuwe hit 'The Greatest Thing' is gelekt !!

Cher mag dan al 67 jaar zijn, vloeken kan ze nog als de beste. En als ze de verrader in handen krijgt die haar nieuwe single liet lekken, zal ze die met huid en haar verscheuren. Althans, zo fel klinkt haar tirade op Twitter toch.

"Ik heb net 'The Greatest Thing' gehoord !! Fuck !! Het is verdomme niet eens de juiste versie. Waarom denken mensen dat dit allemaal zomaar mag ?! Ik ben zo teleurgesteld", klinkt het. 

Een uur later bleek de kranige zangeres nog niet uitgeraasd. "Teleurgesteld, een jaar heb ik aan dat verdomde nummer gewerkt. En nu lekt een of andere klootzak de verkeerde versie. De single van Gaga is geweldig, en dat is het enige wat telt".

Het nummer in kwestie werd inderdaad geschreven door Lady Gaga. Ironisch genoeg kreeg ook zij af te rekenen met een lek, waardoor haar gloed nieuwe single 'Applause' een week eerder dan gepland voor de leeuwen gegooid werd.

Cher legt de lat hoog, wat haar nieuwe album betreft. "Ik ben niet zo'n grote fan van mezelf, maar volgens mij is dit het beste album dat ik ooit gemaakt heb. De liedjes zijn simpelweg briljant. Het werk dat het dichtst in de buurt komt, moet 'Believe' (uit 1998) zijn".

bronnen: AlgemeenDagblad.nl / DailyMail.co.uk / YouTube.com