woensdag 10 april 2013

Romantisch aanzoek ontroert de Verenigde Staten


                     
Sara Gilbert, vooral bekend van haar rol als Darlene in de sitcom Roseanne, heeft tijdens een uitzending van het Amerikaanse TV- programma 'The Talk' bekend gemaakt dat ze binnenkort trouwt met haar grote liefde Linda Perry. De 38-jarige actrice onthulde maandag in de populaire show dat Perry haar onlangs een zeer romantisch aanzoek deed tijdens een picknick in Los Angeles.

Gilbert vertelde geƫmotioneerd over het aanzoek van haar 47-jarige vriendin. Ze zei dat ze volledig overdonderd werd. "Ik moest met haar naar een park voor een romantische picknick, wat we eigenlijk nooit doen, toen opeens een man ons lievelingsliedje 'Love Song' van de Cure begon te spelen. Hij begeleidde zichzelf op gitaar maar opeens hoorde ik een saxofoon".

"Alle overige picknickers begonnen met diverse instrumenten mee te spelen en mee te zingen. Toen vervolgens Perry T-shirts voor mij legde met de woorden 'Wil je met mij trouwen ?!', en twee ringen uit haar tas haalde kon ik natuurlijk geen nee meer zeggen", aldus Gilbert. Vervol- gens bedankte zij het Amerikaanse publiek dat in meerderheid staat achter de openstelling van het huwelijk voor paren van het zelfde geslacht. Wanneer het huwelijk zal gaan plaats vinden is niet bekend gemaakt.

bronnen: GaySite.nl / The Talk / YouTube.com