vrijdag 12 april 2013

Bart | Vanalles, en nog wat !!


                  
COLUMN - Hey, hallo !! Ik ben er weer. Een tijd gelden schreef ik hier een blog, en het werd wel weer is tijd voor een nieuwe. Ik zit in de laatste paar weken van school (denk aan zo'n 9 weken). En dat laat je wel merken, dat je er even hard voor moet gaan werken om de boel goed te laten verlopen.

Buiten dat om, heb ik ook een behoorlijke vervelende periode gehad, 'vrienden' lieten mij vallen, en de school geeft ook maar weinig support. Het jammere is, dat dit nu net moet gebeuren aan het eind van het jaar. Ik weet ook wel, dat er nog een aantal maanden te gaan zijn, maar juist nu, zijn de zware, maar ook leuke maanden. Mogelijk zie je elkaar niet meer na de vakantie, en we zien elkaar al wat weinig (i.v.m. stage, 2 dagen per week). Maar goed, het is gebeurd. Niks aan te veranderen.

Ik ben diep gevallen, maar ik heb genoeg mensen om mij heen die mij daar door heen hebben geholpen. Gelukkig !! Buiten mijn even bot te zeggen 'kut' periode heb ik toch nog wel wat leuke dingen gedaan. Zo heb ik laatst, hier op 538 warchild, een aantal weken terug, nieuwe men- sen leren kennen, waarmee ik al een aantal leuke dingen heb ondernomen. Ook een hoop gelachen met een goede vriendin van me die ik haast dagelijk zie, aangezien ze samen met mij vaak naar school reist.

Ook ben ik erg blij, dat ik sinds kort eindelijk van mijn ochtendkranten wijk af ben, omdat ik nu officieel, ieder weekend werk bij de C&A !! En dan hebben we waarschijnlijk nog die brandende vraag, hoe staat het in de liefde. Ik kan je zeggen dat het er niet goed, maar ook niet slecht uit staat. Ik zie mijzelf nog niet binden met een jongen, ik ben net 18, en kom net 'kijken'. Deze leeftijd is dat je wat meer bewust gaat zijn met je leven, en je liefdes leven. Het is niks voor mij, attans dat denk ik. Ik heb nooit een serieuze relatie gehad, één keer een relatie. Dat was meer omdat ik in een dronken bui 'ja' had gezegd.

Drank, Bart en Dronken, is geen combinatie.

Na een lange tijd heb ik voor kamkrant.nl weer een blog geschreven, en ga proberen nu ook vaker wat te bloggen, ik heb de komende paar weken vol gepland, maar ik zal zeker wel wat tijd hebben voor een nieuwe blog. Waarschijnlijk over een meer pakkend onderwerp, en niet iets uit mijn leven.

Nou tot de volgende,  Bart Alleman

Bron: KamKrant.nl