woensdag 20 maart 2013

Beyoncé blijkt Vrouw-onvriendelijk


Een nieuw liedje dat Beyoncé onlangs online plaatste, heeft voor heel wat commotie gezorgd. Het zou namelijk te veel vrouw onvrien- delijke teksten bevatten.

Zo zingt de zangeres "Ik weet dat jullie als kleine meisjes naar mijn wereld opkeken. Vergeet dat niet en respecteer het. Buig voor mij, bitches". In het tweede couplet vervolgt ze in wederom duidelijke taal: "Ik heb wat tijd genomen om mijn leven te leiden, maar denk niet dat ik alleen maar zijn echtgenote ben. Vergis je niet, dit is mijn 'shit'. Buig voor mij, bitches".

Vooral haar taalgebruik heeft tot veel boze reacties onder haar fans geleid. Zo kan een fan zich niet voorstellen dat Beyoncé eerst nummers zong als 'Independant Women' en 'Who Run the World (Girls)', en nu vrouwen vertelt dat ze voor haar moeten buigen.

bronnen: Gay.nl / YouTube