zondag 19 februari 2023

Zangeres 'Astrid Nijgh' trouwt voor: de derde keer | Eindelijk met een vrouw ‼


Amsterdam  →  Astrid Nijgh is een bekende Lesbische zangeres uit Amsterdam. De jongste generatie kent haar van 't TV-programma "Even Tot Hier". Na afloop van de TV-uitzending werd zij trending op 'social media', met een clip van de uitvoering van haar grootste hit "Ik Doe Wat Ik Doe"

De oudere generaties kennen dit nummer, dat voor het eerst uitgebracht werd in 1973, al veel langer. Astrid Nijgh was enige tijd getrouwd met Ad van Besouw, uitbater van het bekende Amsterdamse Gay café "Amstel Taveerne". Astrid was Lesbisch en Ad een verstokte Homo-man. Het was dan ook vooral een "show huwelijk", en geen lang leven beschoren.
                              
        
                                  
Eerder, in de jaren zestig toen Astrid Nijgh nog heel jong was, gaf Astrid het "JA"-woord aan tekstdichter Lennaert Nijgh. Dat huwelijk strandde na enige tijd, vooral vanwege het feit dat Astrid Lesbisch is. Toch hield zij oprecht van Lennaert Nijgh en ze draagt nog altijd zijn achternaam.

Afgelopen week maakt de zangeres bekend dat zij voor de derde keer in haar leven in het huwelijksbootje stapt, dit keer met een dame ‼

Lees verder op de website van GaySite.nl:
  Astrid Nijgh trouwt voor de derde keer | "Eindelijk met een vrouw" ‼

Zie ook:  Ik Doe Wat Ik Doe-zangeres Astrid Nijgh | "Nu zeg ik JA tegen een vrouw" ‼

bronnen: GaySite.nl / YouTube.com / Twitter.com – Nieuws2.nl → Telegraaf.nl