zondag 18 september 2022

Tentoonstelling - Biseksualiteit → Goes · Utrecht · Leiden | "Ik ben Bi+Zonder"

In Nederland hebben zo'n 1 miljoen mensen "Biseksuele gevoelens". Ontzettend veel dus ‼ Toch voelen Bi+ personen zich soms niet thuis in de Hetero- of LHBTIQ+-gemeenschap. Ze worden niet gezien: mensen gaan uit van Homo óf Hetero, denken dat het een fase is, en Bi+ orientatie is nog steeds niet opgenomen in de wet 'algemene gelijke behandeling'. Daarom delen we onze verhalen met je, zodat je ons wél ziet

Bi+ betekent dat je je seksueel en/of romantisch aangetrokken voelt tot meer dan een Gender. We noemen onszelf bijvoorbeeld Biseksueel, Pan- seksueel of Omniseksueel. Of we kiezen ervoor om geen label te dragen. Dat is ook oké ‼

Waar is de tentoonstelling te zien:
   07 t/m 21 oktober: Goes, Grote Markt, Gasthuisstraat + Zusterstraat 
•   21 oktober t/m 04 november: Utrecht, Janskerkhof
   04 t/m 18 november: Leiden, Garenmarkt

Lees verder op de website van NJR.nl:  "Ik ben Bi+Zonder" ‼

Zie ook:  Gaykrant | "Ik ben Bi+Zonder" ‼   LHBT Netwerk Zeeland | "Ik ben Bi+Zonder" ‼


bronnen: NJR.nl → Ik ben Bi+zonder / Facebook.com – Gaykrant.nl