maandag 6 juni 2022

Desmond is Amazing | "Ik werd als 'klein kind' al voor van alles uitgemaakt" ‼



Als piepjonge Drag-artiest trok Desmond Napoles enkele jaren terug wereldwijd de aandacht. Inmiddels is Desmond Napoles 14 jaar oud en een fervent voorvechter van LHBTIQ+-rechten. "Het podium blijf ik opzoeken, maar eerder als spreker"

Het woord 'Drag' dekt anno 2022 de lading niet meer, maakt 'Desmond' ons aan het begin van het gesprek duidelijk. Zo noemde ik het in het begin, inmiddels zeg ik: it's just me doing me ‼  Maar met 'Drag' begón het allemaal wel: als dreumes keek 'Desmond' al graag met moeder naar RuPaul's Drag Race en op zevenjarige leeftijd liep 'Desmond', na lang aandringen bij paps en mams, in 'prinses Elsa-jurk' mee tijdens een Halloween-optocht in thuisstad New York. Het was de eerste keer dat hen buitenshuis 'meisjeskleding' droeg en dat leidde meteen tot lokale media-aandacht.
                                

Lees verder op de website van Winq.nl:  Desmond is Amazing |"Ik werd als klein kind al voor van alles uitgemaakt" ‼

Extra:  
Verenigde Staten – Bryan Slaton – Parlementslid Texas | "Dragshows zijn geen plaats voor een kind" ‼ 

Eerder geplaatst op GayNieuws.blogspot.com:

bronnen: Winq.nl / Facebook.com – Winq.nl / Facebook.com – Desmond is Amazing