zaterdag 18 december 2021

België | "Vlaams Belang–ondervoorzitter 'Chris Janssens' out zich als Homo" ‼



Vlaams Belang-ondervoorzitter en -fractieleider in het Vlaams Parlement "Chris Janssens" (44) out zich als Homoseksueel. Dat doet hij in een interview met Het Belang van Limburg  "Ik spreek er vandaag over, maar zal er in mijn verdere professionele leven geen politiek strijdpunt van maken" ‼

Tot nu toe wisten heel weinig mensen dat "Chris Janssens" Homoseksueel was, zegt hij zelf ‼  Ook zijn ouders en zus waren daarvan nog niet op de hoogte. "Ik heb het heel lang moeilijk gehad met mijn geaardheid. Een hele tijd heb ik mijn geaardheid bewust genegeerd", zegt de Genkenaar.

Lees verder op de website van VRT.be:
  Vlaams Belang | "Coming-Out van Chris Janssens"  /  Vlaams Belang-ondervoorzitter Chris Janssens out zich als Homoseksueel

Extra:

bronnen: VRT.be / Facebook.com  Chris Janssens /  Twitter.com – VRT.be