zaterdag 23 oktober 2021

Tilburg → LHBTIQ+ | "Jasha Eliane strijdt voor acceptatie LHBTIQ+ in Tilburg"


Tilburg  →  Twee vrouwen die elkaar onder toeziend oog van familie en vrienden het JA-woord geven in de Heuvelse Kerk. Het is een scene uit de videoclip van het nieuwe nummer 'Mijn Vrouw' van Jasha Eliane.  De Tilburgse zet zich met het lied in voor meer accep- tatie van LHBTIQ+ personen.

"Mijn muziek gaat eigenlijk over de liefde tussen twee vrouwen, maar ook de zoektocht naar liefde voor mezelf". De 20-jarige Jasha Eliane hoopt als artiest mensen met haar muziek te inspireren. "Ik krijg soms reacties van meisjes die zich gesteund voelen door wat ik allemaal doe, ik vind het mooi dat ik iemand op die manier kan helpen" ‼

Lees verder op de website van BD.nl: 
                                         
                                     
Zie ook:  

Extra:

bronnen: BD.nl – Brabants Dagblad / YouTube.com / Twitter.com – BD.nl