woensdag 6 oktober 2021

Music | Jamila.X - SRRY X SRRY → "Verontschuldig je nooit voor wie je bent" ‼



Jamila.X  →  Jamila.X (al jaren éénentwintig) omschrijft zichzelf als "LHBTIQ+ Barbie-pop-muzikant" ‼  Roze, plastic fantasy met een duister randje. Haar nieuwste single SRRY X SRRY, gaat vandaag op 06 oktober in première bij Gaykrant.nl ‼

Wie ben je, wat doe je ?! – Ik vind het altijd een interessante vraag. Ik ben namelijk niet altijd dezelfde versie van mezelf. Als ik bij vriendinnen ben ben ik een andere versie dan wanneer ik nu met jou praat of als ik op het podium sta. Wel ben ik iemand met een dynamisch gevoelsleven.

Lees verder op de site van Gaykrant.nl:  Jamila.X brengt nieuw nummer uit: SRRY X SRRY → "Verontschuldig je nooit voor wie je bent" ‼

Zie ook:  
Extra:

bronnen: Gaykrant.nl / YouTube.com