zondag 24 oktober 2021

Afghanistan & De Taliban | Noodkreet van Homo uit Afghanistan: "Help Ons" ‼



Afghanistan  →  Een "Homoseksuele" man uit Afghanistan die door een 'Taliban'-strijder werd overgoten met kokend water vanwege zijn geaardheid, zegt 'geschokt' te zijn door het gebrek aan steun en solidariteit vanuit de internationale LHBTIQ+-gemeenschap ‼

De man, Sohil – zijn achternaam wordt niet bekend gemaakt om zijn identiteit te beschermen – is een jonge "Homoseksuele" Afghaan die werd opgepakt door een Taliban-strijder toen hij bij een een overheidsgebouw probeerde een paspoort en een kopie van zijn geboorteakte te krijgen.

"Ik droeg gewoon een gewone spijkerbroek en een T-shirt", zegt Sohil tegen 'PinkNews'. "Plots greep iemand mijn hand. Ik droeg een masker om- dat ik niet wilde dat iemand mijn gezicht zag. Mijn hart bonsde" ‼

Lees verder op de website van RozeGolf.net:  "Noodkreet van Homo uit Afghanistan | "Help Ons" ‼
                                     
                             
Zie ook:
   Horrorverhalen uit 'Afghanistan' | "Homoseksuelen verkracht en onthoofd" ‼  
   Taliban zijn niet veranderd | "Homoseksuele man in val gelokt en verkracht"


bronnen: RozeGolf.net / PinkNews.co.uk / 
Facebook.com – PinkNews.co.uk / Facebook.com – RozeGolf.net