donderdag 5 augustus 2021

Muziek en Homoseksualiteit | King Faisel: "De eerste Nederlandse Gay rapper"


King Faisel (22) is de eerste Nederlandse Gay rapper van wie op 25 juni de single "No Money No Honey" uitkwam. Hoog tijd om hem beter te leren kennen ‼

Ik ben Faisel, beter bekend als King Faisel. Ik woon in Huizen. Ik ben rapper en vlogger. Het vloggen doe ik nu een jaar of vier. Daarvoor maak- te ik ook altijd wel filmpjes, maar ik durfde daar nooit echt iets mee te doen, tot vier jaar geleden. "Rap" vond ik altijd al heel erg gaaf, maar ik zag nooit een voorbeeld. Er zijn niet zo veel Gay rappers en in Nederland ben ik de eerste, althans de eerste die ervoor uitkomt. "Nu merk ik wel dat het veel lastiger is dan dat ik dacht" ‼

Lees verder op de website van Gaykrant.nl:  King Faisel | "De eerste Nederlandse Gay rapper" ‼
King Faisel en Princey Jenkins vertellen waarom Pride Week belangrijk is  /  King Faisel → Facebook   King Faisel → YouTube

bronnen: Gaykrant.nl / YouTube.com