dinsdag 5 januari 2021

Timothy Junes – BeOut.be | De Vlaamse informatieve 'LGBTIQ+-website' stopt



Timothy Junes – BeOut.be  →  "BeOut.be" Stopt ‼  Ik Stop ‼  Waarom ?! 

Ik startte "BeOut.be" in februari-maart 2018 omdat ik net de redactie van 'ZiZo' had verlaten ‼  Ik kon me niet meer vinden in de richting die het medium van 'Çavaria' uitging, maar ik was ver van klaar met het opvolgen van LGBTIQ+-nieuws en met het schrijven erover. 

Nu ben ik er wel klaar voor ‼  En ook niet ‼  Of toch wel ?!  De eerste keer dat de stopzettingsgedachte in me opkwam, dateert van november. Tot eergisterenavond heb ik zitten twijfelen. Maak ik wel de juiste keuze ?!  Allicht niet ‼ 

Lees verder op de website van BeOut.be: "BeOut.be stopt" ‼

GayNieuws.blogspot.com bedankt Timothy, omdat we jaren lang met veel plezier artikelen van BeOut.be op onze weblog hebben mogen plaatsen ‼ Hééééééééééééél jammer dat dit nu stopt ‼  Timothy, ThnXXXXXXXXXXXXXX

bronnen: BeOut.be / Facebook.com - BeOut.be