dinsdag 26 januari 2021

Eurovisie Songfestival 2021 | Israël naar het Songfestival met "Set Me Free" ‼


Eurovisie Songfestival 2021  →  Israël heeft het nummer bekendgemaakt waarmee het land dit jaar naar het Songfestival gaat. 'Eden Alene' zal het hedendaagse popliedje "Set Me Free" in Rotterdam ten gehore brengen.

Het Israëlische publiek had de keuze uit drie liedjes. "La La Love" en "Ue La La" werden het niet, want "Set Me Free" kreeg de meeste stemmen. Het nummer klinkt als een combinatie tussen de muziek van 'Dua Lipa' en 'Clean Bandit', maar ondanks dit is het nummer onbetwist Israëlisch. 

Lees verder op de website van OUT.tv:  Eurovie Songfestival 2021 | "Israël naar songfestival met "Set Me Free" ‼

Zie ook:
'Set Me Free' is de nieuwe song van Eden Alene voor Songfestival in Rotterdam   Dit is Israëls nieuwe Songfestival-inzending ‼ 

bronnen: OUT.tv / YouTube.com