zaterdag 17 oktober 2020

A'dam | 'Vuurwerkbom' ontploft bij huis: Geterroriseerd om mijn geaardheid ‼



Amsterdam – anti-Homo geweld  →  Al vanaf de eerste dag dat hij in de 'Staatsliedenbuurt' woont, wordt "Steven van Helvoort" naar eigen zeggen geterroriseerd vanwege zijn geaardheid. De vuurwerkbom die z'n raam donderdagavond vernielde en hem op een haar na miste, is het zoveelste dieptepunt. "Lichamelijk ben ik ongedeerd, geestelijk helemaal kapot" 

Volgens "Steven van Helvoort" is het aan de gesloten lamellen en gordijnen te danken dat hij nog leeft. "Ik zat nog geen handlengte bij het raam vandaan toen ik een harde explosie hoorde. Ik heb gauw mijn hond opgepakt en ben naar de keuken gerend". Het kozijn is door de klap gesneuveld en Van Helvoorts woonkamer ligt bezaaid met glas. 

                                





Zie ook:
Vuurwerkbom vernielt raam van bewoner Van Beuningenplein  /  Amsterdam - Steven | "Ik ben 52 jaar, ik ga niet terug de kast in" 
Amsterdam opgeschrikt door 'bomaanslag' op Homoseksuele man  /  A'dam | "Vuurwerkbom vernielt raam op Van Beuningenplein"  Steven van Helvoort  | "Homoseksuele man krijgt vuurwerk door raam" ‼   /  Vuurwerkbom vernielt raam van Amsterdamse woning


bronnen: Parool.nl / HartVanNederland.nl – Video / Facebook.com  Politie Perikelen → AT5.nl