donderdag 13 augustus 2020

Ouders zetten Mounir (18) uit huis, want hij is Homo | Ik beteken niks voor ze

Door je ouders op straat worden gezet omdat je Homo bent. Het overkomt de 18-jarige 'Mounir Jamal'. Dinsdag deelt hij zijn emotio- nele verhaal op Instagram en sindsdien wordt hij overspoeld door reacties.

"Ik ben heel blij dat er aandacht voor is en dat wilde ik ook, maar dit had ik nooit verwacht", vertelt 'Mounir Jamal' woensdagavond aan Hart van Nederland. "Ik krijg vooral positieve berichten, maar ook veel doodsbedreigingen".

Op Instagram deelt 'Mounir Jamal' een berichtje dat hij van zijn ouders heeft gekregen. "Zorg dat je bij ons uitgeschreven bent. En zorg dat je de telefoon op jouw naam krijgt, anders ga ik je blokkeren. Ik geef je één week", zo is te lezen.
                                           
                                                  
  Het Instagram-account van Mounir is inmiddels afgeschermd en als PRIVÉ ingesteld, waardoor zijn berichten niet meer te zien / lezen zijn ‼

Lees verder op de website van HartVanNederland.nl:  Ouders zetten Mounir (18) uit huis omdat hij Homo is | "Ik beteken niks voor ze" ‼

bronnen: HartVanNederland.nl / Twitter.com  De Nieuws BV / Instagram.com – FunX FM