dinsdag 18 juni 2019

België | Maarten Mylemans brengt 'Zit Aan Mijn Lijf' tijdens de Gentse Feesten

België  →  Na 'Liefheb Mij' en 'MANNELIJK Naakt' brengt Maarten Mylemans de monoloog 'Zit Aan Mijn Lijf' in Gent tijdens de 'Gentse Feesten' op 24 en 25 juli 2019.

•   "Mag je tegenwoordig nog aan iemand zitten" ?!, vraagt Mylemans zich af. Als je naar de media kijkt zou je nog geloven van niet …  Ik zoek naar een bevredigend antwoord in mijn nieuwe hilarische theatermonoloog 'Zit Aan Mijn Lijf'.
   'Zit Aan Mijn Lijf' is een hilarische theater-monoloog over grensoverschrijdend gedrag. 
•   Brandend actueel en zinnenprikkelend. Waar ligt de grens van grensoverschrijdend gedrag eigenlijk ?!  Dat is de vraag die 'Maarten' onderzoekt Want elke keer als hij affectie wil geven of krijgen loopt het blijkbaar mis, met hilarische gevolgen.
  In deze 'rollercoaster van gekke humor', wetenschappelijke wonderen en openhartige anekdotes beantwoordt Maarten zeer relevante vragen, zo- als: "Kunnen stoere macho's goed knuffelen" ?! en "Moeten baby's het nu al opgeven" ?!

"Zit Aan Mijn Lijf" → Op 24 en 25 juli 2019 in het Lakenmetershuis in Gent.  Info en Tickets → Tickets kosten 13 euro en 11 euro voor studenten

Zie ook:  Gentse Feesten | "Maarten Mylemans – Zit Aan Mijn Lijf" ‼   UitBureau.be - Gent | "Maarten Mylemans – Zit Aan Mijn Lijf" ‼

bronnen: BeOut.be / YouTube.com