zaterdag 18 mei 2019

België | Zangeres Sarah Bettens (K's Choice) komt als Transgender uit de kast

België  –  Onverwacht, of toch niet ?!  Nieuws uit showbizz land. 'Sarah Bettens' (46) – zangeres van de groep K's Choice – is onlangs als Transgender uit de kast gekomen. In plaats van Sarah is het nu Sam ‼

Ongeveer een jaar geleden maakte "Sarah Bettens" de klik ‼  "Het gevoel kríjgen en uitzoeken wat het precies was: dat vond ik aartsmoeilijk. Ook omdat ik mezelf vergeleek met 'Transgenders' die het op jonge leeftijd van zichzelf wisten, en er sneller naar handelden.  Velen van hen weten het blijkbaar al van hun vijfde en voelen er zich ook vroeg slecht bij, compleet met zelfmoordneigingen, omdat ze eerst geen uitweg zien". 

"Allemaal dingen die bij mij als kind en jong meisje niet aan de orde waren. Maar anderzijds waren er wel duidelijke tekenen   Ik dacht rond die tijd ook iets waar ik achteraf bekeken niet trots op ben: ik wou dat m'n borsten eraf konden. Een gedachte die je liever niet hebt als je vrouw met borst- kanker kampt, maar ze was er dus wel. En dan wéét je het gewoon".

Lees verder op de website van HoLeBi.info:  "Vlaams zanger uit de Transgender kast " ‼ 

Zie ook:  
bronnen: HoLeBi.info / YouTube.com