zaterdag 16 maart 2019

Roze Ode aan de Synode | 'Heks Krijtje' is Grote Kerk Dordrecht uitgeknikkerd

Krijtje van de Stoep   →   Er was gisteren een zogeheten "LHBT congres in Dordrecht".  Iedereen was welkom   Het 'COC' is niet meer boos op de Nashville etterbakjes en omroep 'Max' vindt 't ook prima dat een van de Nashville dominees gewoon mee aan tafel kwam zitten. Kon 'ie even uitleggen hoe ze het echt bedoelen. O ja tuurlijk, dan is het goed.

Ik had mijn regenboogharen met een paarse heksenhoed op voor de feestelijke inclusieve happening en een bord: "Hun God is Niet mijn Baas"   Ik stond achterin de kerk en werd meteen naar de uitgang gebonjourd. Zeggen dat ik ook LHBT ben hielp niks. Toen ik dominee Kieviet naar binnen zag gaan en zag hoe vriendelijk hij welkom werd geheten, werd ik nogal pissig. Dus heb ik dan maar buiten leuzen geroepen: "WEG MET DE NASH- VILLE DOMINEE ‼  FUCK DE SGP" ‼ 

De achterdeur deden ze gauw op slot zodat ik helemaal niet naar de kerk kon.  Wat jammer nou   Ik zag enkele anderen die ook vrij openlijk LHBT uiterlijk hadden. Maar die geloofden me niet als ik zei dat ik de kerk niet binnen mocht.  Ik zou dan wel meteen hard geroepen hebben. Ze doen nu net of ze iedereen in 't hart sluiten, maar ik weet wel beter. De burgemeester wilde gewoon even op de foto met minister van Engelshoven. Wat een stelletje schijnheilige SGP collaborateurs ‼
                                                                        
        
                                                                          
Zie ook:
bronnen: Krijtje van de Stoep → E-mail / YouTube.com / Facebook.com – RTV Dordrecht / Twitter.com – Krijtje van de Stoep