dinsdag 13 november 2018

Claudia de Breij, je zou 'Mag ik dan bij jou' moeten verbinden aan 'n goed doel

Claudia de Breij: "Mensen hebben mij al eerder gevraagd om de titel 'Mag ik dan bij jou' te verbinden aan een goed doel, maar alleen bij dit doel kon ik direct volmondig 'JA' zeggen ‼  Kinderen en kanker zijn woorden die ik eigenlijk liever niet in één zin zie. Dat dit af en toe wel gebeurt, is alleen te verdragen als er maximale veiligheid, troost en natuurlijk de allerbeste medische hulp wordt geboden 'Mag ik dan bij jou' heb ik bewust in kindertaal geschreven ... omdat je je in nood voelt als 'n klein kind dat weg wil kruipen in de vei- ligheid van volwassen, vertrouwde armen".
                                                              

                                             
Op maandag '26 november 2018' vindt alweer de tweede editie plaats van het benefietconcert 'Mag Ik Dan Bij Jou' ‼  De Koninklijke Militaire Kapel Johan Willem Friso o.l.v. majoor Tijmen Botma neemt je samen met bekende artiesten mee op een muzikale reis.  Je gaat volledig op in een verhaal over liefde, hoop en geborgenheidomlijst door unieke optredens en samenwerkingen van BN'ers Claudia de BreijPaul de Leeuw, Ellen ten DammeIlse Warringa en Céline Janssen. De presentatie is in handen van Jeroen Kijk in de Vegte.

Lees verder op de website van ZijAanZij.nl:  Claudia de Breij | "Mag Ik Dan Bij Jou"

bronnen: ZijAanZij.nl / YouTube.com / Facebook.com – ZijAanZij.nl