zondag 28 oktober 2018

Miss 'Chrystal Conners' | "Ik ga mijn nek uitsteken voor de jongere generatie"

Rotterdam - 'Miss Travestie Holland 2018'  →  Zestien Drag Queens gingen vorig weekend de strijd met elkaar aan voor de titel "Miss Travestie Holland 2018". De Rotterdamse drag Chrystal Conners ging er uiteindelijk met de titel vandoor. "Ik heb voor 't eerst in m'n leven genoten van een optreden" ‼

De Rotterdamse club "Villa Thalia" wordt jaarlijks omgetoverd tot de grootste dragbar dat ons land rijk is. Achter de schermen vliegen je de veren en stenen om de oren, in de zaal is het genieten van meer dan zestien acts.  'Roy den Burger' kwam met een wel erg bijzondere act. Als 'Chrystal Conners' vroeg hij aandacht voor geweld tegen Homo's. Even later ging hij met de titel en 'n enorme kroon, ontworpen door Aster Lab, naar huis.
                                                          
        
                                                      
Met de winst van Miss Travestie Holland zijn de ogen op Roy,  maar vooral op Chrystal gericht.  De komende weken gaat hij nadenken wat hij met de titel gaat doen   "Toen ik negentien was, liep ik met mijn vriend hand in hand over straat. Ik besef nu dat we dertig stappen hebben teruggenomen. Het is waanzin dat je niet jezelf kan zijn. Dat iedereen alles maar raar vindt. Ik ben er klaar voor mijn nek uit te steken voor de jongere generatie" ‼

bronnen: Winq.nl / Facebook.com – Winq.nl / Foto's – Verkijk.nl