woensdag 30 mei 2018

België - Schaarbeek – Homogeweld | Homostel tijdens Ramadan gemolesteerd

Schaarbeek  →  Een Homokoppel in Schaarbeek is tijdens de Ramadan in eigen straat ernstig mishandeld door Turkse onderburen en een grote groep sympathiserende omstanders.

Het Belgische stel Jeroen De Corte en Nicolas Juan Nalinne heeft aangifte gedaan bij de politie. Ook op Facebook doet Jeroen zijn verhaal ‼ "Beste Facebookvrienden. Dergelijke posts zul je mij niet vaak zien posten - maar gisteren is een dag die voor de rest van mijn leven in mijn geheu- gen gegrift staat. Niet dat ik het nooit eerder heb meegemaakt  agressie tegen PD's, Homo's, Flikkers  maar dit keer was het karakter van een andere aard".
                                                    
                                                           
                                                       
"Het was fysiek, het was publiek voor de hele straat, het was beschamend, pijnlijk, frustrerend en vooral: "Het waren mijn Turkse onderburen". Oudste broer, jongste broer, papa en ja zelfs mama, die hun zonen aan 't opjutten waren om ons nog net een beetje harder te slaan dan de seconde ervoor".

Lees verder op de website van Telegraaf.nl:  "Homostel tijdens Ramadan gemolesteerd"

Zie ook:
bronnen: Telegraaf.nl / Facebook.com – Telegraaf.nl / Facebook.com – Jeroen DC