Vooral op Instagram ging het hard, van ruim 368.000 volgers
eergisteren naar 356.000 nu. "We dachten echt, holy shit, wat gebeurt hier" ?!,
zegt SuitSupply-oprichter Fokke de Jong hierover.
"Je verwacht wel een reactie – maar de magnitude was best heftig. Dat mensen zo schrikken, bewijst dat het relevant is om het te laten zien". Suit– Supply is van oorsprong een 'Nederlands bedrijf' en is nu actief in 24 landen wereldwijd. De boze (ont)volgers op social media komen dan ook uit de hele wereld.
"Je verwacht wel een reactie – maar de magnitude was best heftig. Dat mensen zo schrikken, bewijst dat het relevant is om het te laten zien". Suit– Supply is van oorsprong een 'Nederlands bedrijf' en is nu actief in 24 landen wereldwijd. De boze (ont)volgers op social media komen dan ook uit de hele wereld.
Zie ook:
SuitSupply verliest volgers met Homo-reclame | "Ze gaan voor het schokeffect" / SuitSupply schokt met Homo-erotische campagne
SuitSupply verbaasd door grote aantal Homofobe ontvolgers / Fashion 'Gay mannen' staan centraal in nieuwe campagne SuitSupply
Na de feministen en anti-racisten zijn nu de Homofoben boos op SuitSupply / SuitSupply verliest duizenden volgers door campagne
Update I:
In heel Nederland 'Homofoob vandalisme' tegen SuitSupply campagne / Vlaardingers slopen 'Homo-posters' van SuitSupply ‼
SuitSupply scoort weer met abriposters / Abri's met zoenende-mannenposters SuitSupply vernield / Het SuitSupply dilemma
bronnen: Telegraaf.nl / YouTube.com / Twitter.com – SuitSupply
New Spring Summer 2018 | Find Your Perfect Fit pic.twitter.com/zcjzmV5Rtt— SUITSUPPLY (@suitsupply) 21 februari 2018