zondag 31 december 2017

Philip Clements (79) dakloos nadat zijn echtgenoot (24) hem het huis uit zet ‼

Roemenië / Engeland  →  'Philip Clements' is 79 jaar en vond de liefde van z'n leven: 'Florin Marin', een 24-jarig model uit Roemenië. Ze trouwden in april, maar van het huwelijksgeluk is niets meer over.

Zijn hele leven had Philip Clements gewijd aan God, als priester. Na zijn pensioen besloot hij eindelijk Uit de Kast te komen. Hij was verliefd ge– worden op Florin Marin, die hij was tegengekomen op een datingsite. Nu mocht iedereen het weten: 'Philip Clements' wilde gelukkig worden met Florin en plaatste een aankondiging van hun huwelijk in de lokale krant.

In april trouwden Philip en Florin in Ramsgate, een plaatsje in graafschap 'Kent' ‼  Maar al snel kwamen de eerste barstjes in het liefdesgeluk. Florin ging iedere avond tot laat uit en liet Philip thuis achter. Hij mocht niet mee, want "uitgaan is niet voor oude mensen".
                                                         
                                               
                                                    
Philip bleef Florin hem hoe dan ook vertrouwen. Hij was daarvoor al door Florin gedwongen zijn huis te verkopen en naar Roemenië te verhuizen om daar een nieuw huis voor de twee te kopen.

Dat laatste bleek een illusie.  Florin zette Philip het huis uit toen het geld op was.  "Ik was verdrietig en ongelukkig.  Mijn vrienden in Engeland zeiden al dat ik hem moest verlaten, maar toen ik wegmoest deed me dit veel pijn".

Philip is nu terug in Engeland, waar hij op verschillende adressen overnacht bij vrienden ‼  "Ik ben alles kwijtgeraakt. Ik heb geen huis meer en ben er slecht aan toe". Voorlopig heeft hij onderdak gevonden in een bejaardenwoninkje dat hoort bij het huis van een van z'n vrienden. Maar of hij zich ooit weer blind in een liefdesavontuur stort ?!
                                                         
        
                                    
Zie ook:        

Eerder geplaatst op GayNieuws.blogspot.nl:

bronnen: Winq.nl / Attitude.co.uk / Facebook.com – KM·TV Kent / YouTube.com / Facebook.com – PinkNews.co.uk