zondag 3 december 2017

Amerika - Showbizz - Eminem - Homofoob - NOT ‼ | "Elton John over Eminem"

Amerika – Showbizz  Elton John over Eminem  →  Sir Elton John betreurt het dat Eminem altijd in de hoek is gezet als "Homofoob" 

Elton John heeft daar zelf nooit wat van gemerkt: "Hij werd door veel mensen beschuldigd homofoob te zijn", zo vertelde Elton John bij "Graham Norton" ‼  De 70-jarige zanger liet weten dat het absolute onzin is: "Ik kwam Uit de Kast en deed het nummer "Stan" met hem samen tijdens de Grammy Awards. In plaats van Dido; ik was de persoon die de 'l' uit het woord dildo haalde", zo grapte Sir Elton John daarna.
                                            
                                                         
                                         
Er groeide een vriendschap tussen de twee: "Hij is echt een geweldig persoon ‼  Ik heb vorige week voor een magazine zelfs nog een interview met hem gedaan. Ik bewonder hem. Ik kreeg ooit een pakje van hem. Dat heeft trouwens aan hoe niet-homofoob hij is; er zaten twee diamanten cock- ringen in. Daarbij moet ik wel meteen zeggen dat ze nog niet gebruikt zijn".
bronnen: Top40.nl / Facebook.com - Elton John / YouTube.com