dinsdag 10 oktober 2017

België - Mr Gay | Bram Bierkens en Raf Van Puymbroeck maken relatie bekend

België – Bram & Raf  →  'Bram Bierkens' (30) en 'Raf Van Puymbroeck' (23) vormen een koppel ‼  Dat maken de Mister Gay Belgium–organisator en Mister Gay Belgium 2016 bekend.

"Ik werkte meer dan een jaar erg intens met Raf Van Puymbroeck samen en na zijn periode als Mister Gay Belgium en de breuk met Ivan Denis was hij mijn steun en toeverlaat. De klik was er dus blijkbaar niet enkel op zakelijk vlak. We zijn erg gelukkig en een goed team" ‼, zegt Mister Gay Belgium-organisator Bram Bierkens.
                                                   
                                                   
                                                   
"We beseffen uiteraard wel dat sommige mensen hun mening over onze relatie gaan vormen", vertelt Raf Van Puymbroeck.  "Maar daar staan we boven ‼  Ik leerde tijdens mijn 'Mister-jaar' dat we helaas nog elke dag met vele vooroordelen te maken krijgen en dat zal over mijn oprechte liefde voor Bram waarschijnlijk niet anders zijn".

Op professioneel vlak gaat het koppel ook samenwerken.  Raf stapt mee in de organisatie van 'Mister Gay Belgium', hij wordt medeorganisator en organisator en choreograaf van de wedstrijd. Daarnaast maakt Raf deel uit van 'TrinXX', de dansgroep op hoge hakken waarvan Bram op zijn beurt manager is.

Zie ook:

bronnen: ZiZo-Magazine.be / Facebook.com – ZiZo-Online.be / Instagram.com – Bram Bierkens 
                                     
Een bericht gedeeld door Bram Bierkens (@brambierkens) op