maandag 20 maart 2017

VS - Katy Perry - 'Pray The Gay Away' | "Ook Katy Perry moest eraan geloven"

Amerika    Tijdens een emotionele speech vertelde zangeres Katy Perry over haar christelijke jeugd   Op kamp moest ze bidden voor Homo's zodat God ze kon redden van een plek in de hel.

Katy Perry brak in 2008 door met haar single 'I Kissed A Girl' en staat momenteel in de hitlijsten 'Chained To The Rythm'. Tijdens het Human Rights Campaign Gala in Los Angeles nam ze zaterdagavond de National Equality Award in ontvangst, voor haar inzet op het gebied van ge- lijke rechten voor LGBT's.

De 32-jarige popster stond uitgebreid stil bij haar jeugd en haar zwaar-christelijke opvoeding. Ze bracht onder de naam Katy Hudson een album uit met gospels voordat ze bekend werd als Katy Perry.
                                                                                  

                                                                           
Satan
► Tijdens haar speech vertelde Katy Perry: "Mijn eerste woorden waren Mama en Dada, God en Satan.  Toen ik opgroeide werd mij verteld dat homoseksualiteit synoniem was voor gruwelijk, voor de hel  We werden naar Jezus-kampen gestuurd, waar we moesten bidden voor homo's zodat ze beter werden".

'Katy Perry' vervolgt: "Temidden van dat alles vond ik mijn talent. Er kwamen barsten in mijn bubbel en nieuwe wegen gingen voor me open" Katty Perry: "De rest is geschiedenis". 

Zie ook:

bronnen: Winq.nl / Independent.co.uk / Facebook.com – Winq.nl / YouTube.com