dinsdag 23 augustus 2016

Den Bosch - Kermis | Pretty in Pink in Den Bosch trekt recordaantal bezoekers

's-Hertogenbosch    De kermiseditie van het gay-vriendelijke evenement Pretty in Pink heeft maandagavond een recordaantal bezoe- kers getrokken.  Tot die conclusie komt 'Ivo van Harmelen' die samen met 'Bert Henkelman' het grootste deel van de organisatie voor z'n rekening neemt. "Ik durf geen exacte cijfers te geven, maar de belangstelling overtreft onze stoutste verwachtingen" ‼, aldus 'Ivo van Harmelen'.

Nadat 'Wilbert Pigmans' – de vervanger van de zieke: 'Jheron van der Heijden' – het evenement had geopend, liep de feestzone tussen café's De Druif en De Paternoster snel vol. Ook de fraai uitgedoste drag queens Memsy Mellons, Strangée de levende mascotte van 'Roze Zater- dag 2017'  en Deedee manifesteerden zich als ware publiekstrekkers.
                                
  
                                          
Fanclub
Berlicummer 'Henk Bernard' had met de bekende openingssong "Ik Geniet Van Het Leven" onmiddelijk veel meezingers op z'n hand. Een van hen was zijn plaatsgenoot 'Bea van Veghel'. "Geweldig, wat een artiest  Ik heb alle muziek van Henk in huis. Of ik hem wel eens aanspreek in het dorp ?!  Nee, dat niet", wist 'Bea van Veghel'   "Nou vooruit, nu we toch bezig zijn zal ik maar meteen een geheimpje verklappen  Ik speel samen met enkele vriendinnen serieus met het idee een fanclub voor Henk op te richten. Het is eigenlijk heel vreemd dat die nog niet bestaat".

"Hartstikke leuk, een eigen fanclub", reageerde 'Henk Bernard' aangenaam verrast. "Dan zal ik ook een geheimpje vertellen. Op 17 september vier ik mijn 50ste verjaardag. Het voornemen van de dames zou een mooi cadeau zijn".

John de Bever, met even later Marianne Weber aan zijn zijde, hadden er eveneens weinig moeite mee de harten van de muziekfans te stelen.

Zie ook:

bronnen: BD.nl – Brabants Dagblad / Facebook.com – Bossche Kermis / Twitter.com – Brabants Dagblad