zondag 8 mei 2016

USA | Acteur & model 'Colton Haynes' praat voor het eerst over z'n geaardheid

Amerika – Showbizz  →  Acteur en model Colton Haynes valt op mannen  In Entertainment Weekly spreekt hij voor het eerst over zijn geaardheid. Colton Haynes vertelt dat hij al sinds de middelbare school "uit de kast" is voor vrienden, familie en collega's, maar er nog niet klaar voor was om er over te spreken in de media.

De acteur uit "Teen Wolf" en "Arrow" zegt veel last te hebben gehad van het gevoel dat het beter voor zijn carrière was om niet uit de kast te komen. Colton Haynes: "Het is ontzettend vermoeiend om 24 uur per dag te acteren. Het heeft me veel tijd gekost om tot dit punt te komen ... maar nu gaat het heel goed met me. Ik ben blijer en gezonder dan ooit, en daar gaat het om".

Geheim verleden
• In januari raakte Colton Haynes verstrikt in een mediastorm, toen hij op Tumblr een opmerking maakte over zijn geaardheid. Een fan postte over zijn 'geheime homo-verleden' en de acteur reageerde met de vraag "was dat ooit geheim" ?!  Colton Haynes vertelt nu dat hij zo van slag van raakte van alle aandacht, dat hij zich moest laten behandelen voor angststoornis. "Ik had moeten reageren, maar ik was er niet klaar voor. Ik had het gevoel dat ik niemand iets verschuldigd was. Iedereen moet zelf weten wanneer ze er klaar voor zijn; ik was dat nog niet. Toch dacht ik dat ik mensen teleurstelde door niet alles te vertellen".

Zie ook:

Update I:
Colton Haynes | "Mijn vader pleegde zelfmoord omdat ik Homo ben"  /  Zelfmoord vader van Colton Haynes was 'zijn schuld'  

Update II:  Colton Haynes moet tranen bedwingen tijdens speech over zijn Coming Out

bronnen: Gay.nl / EW.com – Entertainment Weekly / YouTube.com