woensdag 4 november 2015

UK - Showbizzz | Zanger 'Sam Smith' is zijn hele leven - dus 23 jaar - vrijgezel

Verenigd Koninkrijk – Sam Smith heeft toegegeven dat hij nog nooit een relatie heeft gehad. De 23-jarige Britse zanger was open over zijn liefdesleven tijdens een interview voor een tijdschrift.

"Ik heb nog nooit een vriendje gehad, dus ik weet ook niet hoe het is om een relatie te hebben, wat misschien maar goed is ook. Ik ben nog steeds aan het leren wat juist en normaal is in relaties", vertelt hij. "Ik denk dat je met iedereen moet leren hoe je degene kan vertrouwen. Op dit moment heb ik verschillende uitdagingen in mijn leven en ik probeer er net zo normaal mee om te gaan zoals ik eerst ook deed".

In het interview vroegen ze ook of hij klaar was voor een relatie, Sam Smith zei: "Wanneer ben je klaar voor een relatie ?! Wie weet het ?! Ik ben al 23 jaar vrijgezel, dus ik weet het niet. Het heeft tijd nodig" ‼

Eerder werd er gedacht dat hij een relatie zou hebben met danser Jonathan Zeizel, maar een relatie werd nooit bevestigd. Wel werd er bevestigd dat er verschillende dates hadden plaatsgevonden maar dat liep tot niks uit.


bronnen: OUT.tv / YouTube.com - Vevo