maandag 21 januari 2013

Movie | "Daniel Radcliffe vindt Homoseksscène niet schokkend" ↓↓


Daniel Radcliffe verbaast zich over de ophef rond zijn homo-erotische seksscène in zijn nieuwe film 'Kill Your Darlings'.

"Ik vind dat heel raar omdat we aan de lopende band hetere seksscènes zien", zegt de 23-jarige acteur tegen de Amerikaanse muziekzender MTV.

"We hebben wel vaker seksscènes tussen homo's gezien", stelt de Harry Potter-acteur. "Ik snap niet waarom een homoseksuele scène schokkender zou zijn dan een seksscène tussen hetero's. Ze zijn allebei niet schokkend."

Ook over het opnemen van zijn seksscènes is de Britse acteur laconiek. "Het is denk ik in een uur tijd opgenomen en het ging allemaal heel snel. Ik had niet echt de tijd om erover na te denken of me zorgen te maken."

'Kill Your Darlings' ging het afgelopen weekeinde in première tijdens het Sundance-filmfestival. Radcliffe speelt de Amerikaanse dichter Allen Ginsberg. Het verhaal speelt zich af in 1944, als Ginsberg zijn homoseksualiteit ontdekt.

bronnen: NU.nl / Novum