woensdag 4 november 2015

SOA·check | "Wat er door je hoofd spookt voordat je je laat testen op een soa"

Je zit in de wachtkamer om je op een soa te laten testen, nog niet aan de beurt. Allerlei gedachten spoken door je hoofd. "Ik zweer dat ik nooooooit meer seks zal hebben".

In een video is te zien welke gedachtes opspelen tijdens het wachten. "Ik gebruik altijd condooms, toch ?! En zo vaak heb ik nu ook weer geen seks gehad. Ja, met Charles, met Alex, met Charles én Alex… Met Paul ging ik toch ook niet ver".

En voor je het weet zit je jezelf in paniek te praten in je eigen hoofd. "OMG, ik heb het gevoel dat ik doodga. Als ik dit overleef beloof ik dat ik naar de kerk zal gaan".

Zie ook:  SoaAids.nl | "Moet jij je laten testen" ?!  /  Sense.info | "Een SOA-test"  /  GezondheidsNet.nl | "Hoe werkt de SOA-test" ?!

bronnen: Winq.nl / BuzzFeed.com / YouTube.com