donderdag 29 oktober 2015

UK - Showbizz - 'John Lennon' - Biseksueel | Yoko Ono: "John was Biseksueel"

John Lennon wilde wel seks met mannen, maar omdat hij nogal kieskeurig was kwam dat er nooit van. Dat vertelt Yoko Ono in een interview met The Daily Beast.

"In het begin van het jaar dat hij vermoord werd zei hij tegen me: ik had het kunnen doen, maar ik kan het niet omdat ik nooit iemand gevonden heb die aantrekkelijk was". Ono gaat in het interview dieper in op de aloude verhalen dat Lennon ook op mannen viel. "Het was moeilijk omdat ze niet alleen fysiek maar ook mentaal aantrekkelijk moesten zijn. Maar die zijn niet te vinden".

Ook gaat Ono in op de oude geruchten dat Lennon iets had met Beatles-manager Brian Epstein. "Het verhaal dat ik ken is een duidelijk verhaal en daaruit kan ik niet opmaken dat ze seks hebben gehad. Ik denk dat Brian Epstein wel een move had gemaakt, maar John wilde het niet, denk ik".

Zie ook:  

bronnen: RTL·Nieuws.nl / ANP.nl / TheDailyBeast.com / YouTube.com