dinsdag 19 februari 2013

Peter van der Vorst | "Twee Gay Papa's zijn stoer" ‼


Peter van der Vorst denkt dat zijn zoon het 'best stoer' vindt dat hij twee vaders heeft. De 41-jarige presentator en zijn vriend Sander adopteerden in 2008 de inmiddels 4-jarige Levi, die in de Verenigde Staten werd geboren.

"Toen wij net met de adoptie bezig waren, was het nog niet zo gewoon, wij behoorden tot de groep pioniers. Inmiddels is dat gelukkig veranderd", vertelt Van der Vorst in tijdschrift Flair. Levi wordt op school soms gevraagd hoe het nou precies zit bij hem thuis. "Maar hij zegt altijd heel simpel: ik heb twee papa's en mijn moeder woont in Amerika. Vindt hij volgens mij best stoer".

Peter is sinds de komst van Levi bewust minder van huis. Zo heeft de Van der Vorst Ziet Sterren-presentator 'het aantal buitenlandse reizen wel kunnen beperken'. "Sowieso probeer ik meer tijd met Sander en Levi door te brengen dan voorheen. Dat we van Amsterdam naar Abcoude zijn verhuisd, waar mijn bedrijf is, helpt enorm. Ik kan Levi nu vaak zelf naar school brengen en ga dan op de fiets naar het werk".

bronnen: FokNieuws.nl / Tijdschrift Flair