donderdag 4 april 2013

GTST-ster Everon Jackson Hooi poseert in Homoblad


GTST-acteur Everon Jackson Hooi heeft een shoot gedaan voor homoblad Ferry. Wat Everon betreft een knipoog naar alle speculaties over zijn geaardheid. Of zou hij dan toch ... ?!

Everon laat aan RTL Boulevard weten: "Dit is puur een shoot voor het blad. Dat mensen weer over mijn geaardheid gaan speculeren, doet me niet zo veel".

In september begon het speculeren over Everons geaardheid. Wilma Nanninga meldde op haar pagina Privé in de Telegraaf dat Everon op man- nen valt. Daar was de GTST-ster alles behalve blij mee. Hij zei toen tegen RTL Boulevard: "Of ik van de mannen of van de vrouwen ben, daar heeft niemand iets mee te maken. Everon gaf aan dat hij zelf wel naar buiten komt als hij iets te melden heeft. "Of ik nou hetero of homo ben".

Morgen ligt de Ferry met Eversons In OR OUT-shoot in de winkel.

bron: RTL Boulevard
   

GTST-ster Everon Jackson Hooi poseert voor Homoblad

Everon Jackson Hooi heeft een fotoshoot gedaan voor het homoblad Ferry. Al langere tijd gaan geruchten dat de Goede Tijden, Slech- te Tijden-acteur op mannen valt.

"Dit is puur een shoot voor het blad", laat Hooi weten aan RTL Boulevard. "Dat mensen weer over mijn geaardheid gaan speculeren, doet me niet zoveel."

Journaliste Wilma Nanninga schreef vorig jaar dat het 'alom bekend' is dat Hooi op mannen valt. De acteur weigerde toen op het bericht te rea- geren. "Als ik er al iets over wil zeggen, dan doe ik dat zeker vandaag niet", zei Hooi destijds.

"Dan lijkt het alsof ik wil reageren omdat Wilma Nanninga zogenaamd zo 'moedig' geweest is om dit te publiceren."

bron: NU.nl