maandag 1 april 2013

Ferry Doedens genezen van Homoseksualiteit


Ferry Doedens heeft groot nieuws aangekondigd op twitter. Ferry, waarvan iedereen altijd heeft vermoed dat hij homoseksualiteit heeft uitgevonden, is van mening veranderd. Ferry-gay-as-christmas-Doedens wil ons nu laten geloven dat zijn alterego uit GTST niet meer in de heren is (en dat op tweede paasdag).

"Ik mag vandaag bekend maken dat vanaf volgende maand mijn personage 'Lucas' geen homoseksueel meer is, maar als hetero door 't leven zal gaan !! Sorry", aldus Fer op twitter. De spanning van de grap werd Ferry al snel te veel ... nog geen 10 minuten later schreef hij: "1 April", hahahahaha !!

Stomme grap ook, om het vervolgens nog een keer te proberen: "Okay het is geen 1 April, tis echt waar ... vanaf volgende maand is Lucas hetero" - om het toch maar weer in te trekken: "hahahaha, totaal niet gevallen de grap. Ik kan ook geen grappen maken !! 1 april, ik verveel me van mezelf" !!

Tja Ferry zo wordt het natuurlijk nooit geloofwaardig, want zo twijfelachtig kan natuurlijk alleen maar een echte homo zijn, ookal is het een rol in een soap.

bron: ShowVandaag.nl