woensdag 3 april 2013

Gerard Joling: Handen af van de Oranjes !!


Zanger Gerard Joling is in de bres gesprongen voor de Nederlandse Koninklijke familie. In een nieuwe blogpost op zijn website wordt de politiek, en vooral Diederik Samsom, niet gespaard.

Geer op zijn Weblog:
x
Ik weet dat het beter is om me niet met politiek te bemoeien maar ik kan het niet laten. Net als iedere andere Nederlander heb ik ook mijn ergernissen. Diederick Samsom (PvdA) maakt zich heel druk om de belastingcentjes van de Oranjes (goed, iedereen mag daar iets van vinden) maar hij kan zich beter druk maken om zijn collega politici die jaren wachtgeld van de bevolking stelen als ze vertrekken. De overheid steelt de bevolking kaal en speelt Sinterklaas in Europa. Laat ons Koningshuis lekker met rust, daar zit eeuwen lange kennis en liefde voor de bevolking.

Sinds de Koningin buitenspel is gezet, gaat Nederland sociaal en financieel gezien hard achteruit. Alleen de overheid (met haar hoge salarissen) lijkt dit niet te zien. Daarbij hebben we dit jaar al meer dan 200 jaar een monarchie. De Oranjes krijgen geen wachtgeld, zijn er altijd en zeggen niet naar vier jaar; "dat had ik niet kunnen overzien". De Oranjes zijn de enige stabiele, en bovenal eerlijke, mensen in ons land die zich met hun hele familie voor het welzijn van ons land inzetten. Dus blijf met je handen af van de Oranjes.
 
KLIK HIER om de hele Blog te lezen

Joling vertelt daarnaast druk bezig te zijn met zijn nieuwe album, dat eind april verschijnt.

bronnen: Gay.nl / GerardJoling.nl