zaterdag 16 april 2016

België - Ik Weet Wat Ik Doe | Mannenseks.be lanceert "Ik Weet Wat Ik Doe" ‼

Woensdag 13 april ging de de Facebook-pagina Ik Weet Wat Ik Doe live. Het wordt de Facebook-pagina van Mannenseks.be. Dat is de website van Sensoa met informatie over homoseks.

  Ik Weet Wat Ik Doe is de nieuwste campagne van Vlaams expertisecentrum voor seksuele gezondheid Sensoa. Ik weet wat ik doe richt zich op mannen die seks hebben met mannen (MSM)  Homo's en biseksuele mannen, maar ook mannen die seksuele contacten met andere mannen hebben maar zich niet homo of bi noemen. Op IkWeetWatIkDoe.be zijn er getuigenissen te zien, zoals die van Wel Jong Niet Hetero–woord- voerder Jens Van Lierde.

 Woensdag veranderde ook de Facebook-pagina van Mannenseks.be in Ik Weet Wat Ik Doe. De inspiratie voor de nieuwe campagne komt uit Duitsland. Daar wordt al langer aan Hiv-preventie gedaan onder de titel Ich Weiss Was Ich Tu, een bijzonder succesvolle campagne

bronnen: ZiZo-Magazine.be / YouTube.com