woensdag 24 februari 2016

Haarlem – Albert Heijn Raaks | Albert Heijn rekent af met een Homofobe klant

De supermarktmanager van Albert Heijn Raaks in Haarlem heeft een klant aangesproken op het uiten van homofobe uitspraken tegen een medewerker. De klant hoeft niet langer binnen te komen om medewerkers te beledigen.

"Nadat ik mijn mening, over het plaatsen van homoseksuele medewerkers zo demonstratief achter de kassa, de teamleider meedeelde, mag ik van hem niet meer de supermarkt in", aldus klant 'Vanya'. De klant vindt het niet kunnen dat er overduidelijk homo's achter de kassa's worden geplaatst. Niet alleen voor haarzelf, maar ook voor "kinderen en kleinkinderen".

Op de Facebookpagina van Albert Heijn wordt er enigszins genuanceerd gereageerd. Op de pagina is te lezen dat de supermarktketen geen onderscheid maakt op grond van seksuele geaardheid. Social-mediamedewerker, van Albert Heijn, Arturo schrijft: "Wij vinden het jammer dat je een negatieve reactie hebt geuit jegens een van onze medewerkers. De supermarktmanager heeft je geen winkelontzegging gegeven, echter wel vermeld dat we elkaar in diens waarde moeten laten in de winkel".
                             

Vanmorgen deelgenomen aan het gesprek van die vrouw die niet door een kassa medewerker wou geholpen worden omdat die homo was. Hulde aan de teammanager. Helaas is het gesprek weg
Geplaatst door Tinus Monkeyman op woensdag 24 februari 2016
                         
                                 
Verwaande klant 'Vanya Madzharova' is nog lang niet uitgekakt  Ze vindt dat de overdreven homoseksuelen medewerkers van de Albert Heijn slechts het puntje van de ijsberg zijn. "Het probleem ligt veel dieper in de maatschappij. Door de zogenaamd tolerantie versnellen wij samen de totale degradatie van de wereld".

Het Facebookbericht is niet langer terug te vinden op het internet ... Vanya Madzharova to Albert Heijn – Facebook.com   Gelukkig maakte een oplettende kijker een foto van de Facebookposts. 

Zie ook:

bronnen: OUT.tv / Facebook.com