woensdag 11 november 2015

VS – Michael Angelakos – Showbizz | "Zanger 'Passion Pit' komt Uit de Kast" ‼

De zanger van Passion Pit - Michael Angelakos - is uit de kast gekomen tijdens een interview met een Amerikaans radioprogramma.  De 28-jarige zanger was altijd al heel open over het feit dat hij manisch-depressief is sinds die diagnose bij hem werd gesteld 3 jaar geleden, maar over zijn homoseksualiteit heeft hij nooit eerder gesproken.

"Vooral voor mijn geaardheid, in tegenstelling tot mijn depressiviteit, kreeg ik geen hulp en ik praatte er nooit over", vertelt Michael Angelakos. "Ik leefde op dat moment in zo'n hetero wereldje dat ik dacht dat niemand het zou begrijpen. Het was voor mij op dat moment ook nog heel makkelijk om te praten over vrouwen, dus ik bleef er ook maar over schrijven".

Het werd voor de zanger pas moeilijk toen hij een relatie begon met zijn vrouw. Hij wilde perse hetero zijn, omdat hij heel veel om haar gaf en haar niet wilde kwetsen. "Hetgeen wat mij het meest pijn deed was toen mijn vrouw en ik hadden besloten uit elkaar te gaan".

Mocht je de band Passion Pit nog niet kennen, hieronder een videoclip. 

bronnen: OUT.tv / YouTube.com – Vevo