donderdag 12 november 2015

Amerika - Nick Jonas - Showbizz | "Is zanger 'Nick Jonas' nou Gay - of niet" ?!

In een interview tijdens de Radio One Teen Awards deed de jongste Jonas Brother wel héél geheimzinnig over zijn seksualiteit. "Ik kan niet zeggen of ik wel of niet geëxperimenteerd heb met andere mannen", liet hij Daily Star Online afgelopen weekend weten.

In real life mag hij er dan nog mysterieus over doen, maar de Amerikaanse zanger is ondertussen al in twee afzonderlijke televisieprogramma's te zien als homoseksuele jongen. Regelmatig treedt hij daarnaast op in gay clubs om zijn muziek te promoten. Toen Nick Jonas afgelopen zomer ook nog eens verscheen op de Pittsburgh Pride, begonnen zijn fans zich het een en ander af te vragen.

Sommigen vermoeden dat Nick Jonas weldegelijk voor het mannelijk schoon valt, anderen zeggen dat zijn openheid naar het homopubliek een marketingstunt is. In het interview met de Britse krant 'Daily Star' begon hij bijvoorbeeld regelmatig over zijn rol als homo in de serie Kingdom. Zo zei hij: "Ik ben homo in de serie en als je de afleveringen blijft kijken zal je daar nog veel meer van gaan zien".

Homo of niet, Nick Jonas heeft in een korte tijd een enorme gay fanbase opgebouwd. In een eerder interview vertelde de zanger hoe hij ook deze fans omarmt. "Ik doe de laatste tijd erg mijn best om in contact te komen met het homopubliek en wil mijn homofans onderdeel laten zijn van de nieuwe stap in mijn carrière. Ik vind dat er meer mannelijke artiesten moeten zijn die net als ik geen problemen hebben met het aantrekken van die doelgroep".

Zou Nick zijn gay fans in meerdere mate 'omarmen' dan wij in eerste instantie dachten ?!

bronnen: OUT.tv / YouTube.com – Vevo