zaterdag 11 juli 2015

'Jan Versteegh' wil op de cover van L'HOMO → en collega 'Tim Hofman' nu ook

BNN'er 'Jan Versteegh' aast op een covershoot voor L'HOMO. "Waarom niet ?! Ik weet dat ze ontzettend mooie foto's maken, ik vind het een zeer goed blad". Dank je, Jan.

Jan is fan van LINDA
De homo-editie van LINDA heeft ieder jaar een andere – hetero – knapperd op de cover en als het aan Jan ligt, is hij de volgende. Omdat hij het eindresultaat mooi vindt en omdat hij stiekem een beetje fan is van het blad. Ik kan zelfs in alle eerlijkheid vertellen dat ik een hele tijd een abonnement op de Linda heb gehad. Ik hè ?! Niet een eventuele vriendin, nee ik, zegt hij tegen het Algemeen Dagblad.

"Mij interesseert seksuele voorkeur niet"
Volgens Jan denken veel mensen dat hij homo is. Gek genoeg denken veel gays dat ik ook homo ben. En dan is de reactie: "Huh ?! Val jij op vrouwen ?!", zegt hij. Kennelijk straal ik iets homo-achtigs uit, wat niet erg is ‼ Mij interesseert seksuele voorkeur helemaal niets. Ik bedoel, ik weet zeker dat ik op vrouwen val, maar zolang mensen niet op kinderen of dieren vallen, maakt het mij niet uit.

bronnen: LindaNieuws.nl / AD.nl


Niet alleen 'Jan Versteegh' aast op de cover van L'HOMO → BNN-collega 'Tim Hofman' nu ook ‼

Jan's BNN-collega 'Tim Hofman' ziet een covershoot voor L'HOMO ook wel zitten, laat hij via Twitter weten. Ook van een duo-shoot met Jan is Tim Hofman niet vies.

Een duo-shoot ?!
Op de voorpagina van de nieuwe L'HOMO dat lijkt Tim ook wel wat.



Wie volgt ?!
Onze collega en tevens hoofdredacteur van L'HOMO - Iebele van der Meulen - liet weten dat de eerste open sollicitatie een feit is met daarna de vraag: "Wie volgt" ?! ... Actrice Anna Drijver weet het antwoord wel, 'Benja Bruijning' op de volgende cover lijkt haar een goed idee.

bronnen: LindaNieuws.nl / YouTube.com