België is een nieuw glossymagazine rijker. Exclusivity
Media, dat al jaren Talkies Magazine en Modeflash uitbrengt, lanceert met 'The Gay Issue' een nieuw stijlvol glossymagazine voor alle mannen. The Gay Issue
biedt de allerlaatste trends op gebied van high-end fashion, lifestyle, reizen,
uitgaan, kunst en cultuur. "Met zijn eigen look-and-feel creëert The Gay Issue
een flagship voor de homogemeenschap en alle ruimdenkende hedendaagse mannen in
België. Controverse en diepgang in 200 pagina's, en dat in een internationaal
kader", aldus Editor In Chief Brigitte Midavaine.
"Het concept van The Gay Issue slaat enorm aan en is nu al een groot succes op de markt", vertelt Brigitte Midavaine. "We richten ons niet enkel op de homogemeenschap, maar op alle trendgevoelige en zelfbewuste mannen. We geloven sterk in het segmenteren binnen nichemarkten. The Gay Issue is hier het bewijs van door zijn specifieke doelgroep. We spreken een koopkrachtig publiek aan dat voor 'quality of life' gaat. Deze doelgroep staat actief in het leven en geniet".
Om de doelgroep van The Gay Issue zo goed mogelijk te bereiken, koos The Gay Issue om een nauwe samenwerking aan te gaan met OUTtv, de internationale homozender die in België te bekijken is via de pakketten Play & Play More van Telenet (kanaal 551). De twee media slaan hierbij de handen in elkaar om een uniek 360°-platform aan te bieden aan de gay community dat zowel print, TV als online omvat.
"Het concept van The Gay Issue slaat enorm aan en is nu al een groot succes op de markt", vertelt Brigitte Midavaine. "We richten ons niet enkel op de homogemeenschap, maar op alle trendgevoelige en zelfbewuste mannen. We geloven sterk in het segmenteren binnen nichemarkten. The Gay Issue is hier het bewijs van door zijn specifieke doelgroep. We spreken een koopkrachtig publiek aan dat voor 'quality of life' gaat. Deze doelgroep staat actief in het leven en geniet".
Om de doelgroep van The Gay Issue zo goed mogelijk te bereiken, koos The Gay Issue om een nauwe samenwerking aan te gaan met OUTtv, de internationale homozender die in België te bekijken is via de pakketten Play & Play More van Telenet (kanaal 551). De twee media slaan hierbij de handen in elkaar om een uniek 360°-platform aan te bieden aan de gay community dat zowel print, TV als online omvat.
"The Gay Issue is breeddenkend op alle vlakken en bewijst
eveneens dat 'de nieuwe man' en 'de metroseksuele heer' geen uitzonderingen
meer zijn. Hedendaagse mannen zijn meer dan ooit gecultiveerd, gefatsoeneerd,
geciviliseerd, gedistingeerd en vooral gefascineerd door alles wat klasse en
innovatie uitstraalt. Deze nieuwe bijbel voor mannen is vrijmoedig en gaat
verder dan elk taboe. Hij gaat zelfs verder dan de regenboog. Eindelijk iets
waar mannen zoals ik al enige tijd behoefte aan hebben", zegt Jens Geerts,
presentator en het gezicht van OUTtv Europe.
De eerste editie van The Gay Issue is nu voor € 7,95 te koop in de algemene supermarkt, press shop en boekenwinkel. De eerstvolgende editie zal vanaf oktober2015 in
de winkel liggen. The Gay Issue zal vervolgens vanaf 2016 vier keer per jaar
uitgegeven worden.
De eerste editie van The Gay Issue is nu voor € 7,95 te koop in de algemene supermarkt, press shop en boekenwinkel. De eerstvolgende editie zal vanaf oktober
Zie ook:
The Gay Issue wordt luxe kwartaal Glossy / Talkies Magazine lanceert nieuwe glossy voor ALLE mannen: 'The Gay Issue'
The Gay Issue wordt luxe kwartaal Glossy / Talkies Magazine lanceert nieuwe glossy voor ALLE mannen: 'The Gay Issue'
bronnen: HoLeBi.info / TheGayIssue.be / OUT.tv / YouTube.com