zaterdag 4 mei 2013

Bart | De 'Grindr'-Jongen


                   
Het is een aantal dagen na de laatste (!) Koninginnedag. We zullen het nu 30 jaar, of langer, moeten doen met Koningsdag, of hoe ze het ook gaan noemen. Het maakt mij allemaal niet zoveel uit, ik vier 't toch wel, en de drank zal dan ook wederom rijkelijk vloeien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik maar weinig heb meegekregen van de hele troonwisseling. Ik was veel drukker op de bekende geo sociale applicatie (app), 'Grindr'.

Sinds ik een andere foto op de 'app' heb ingesteld, heb ik een hoop meer aanspraak. Zo ook met een aantal jongens die hier in de buurt wonen. Super gezellig altijd hoor, een babbeltje. Helaas heb je ze er ook tussen zitten die het echt puur om de seks doen. Dat is totaal niets voor mij. Natuurlijk heel erg leuk hoor, maar dat doe ik toch liever met iemand die ik beter ken, en of mijn toekomstige vriend.

Maar goed, de jongens dus. Ik had best een klik met twee van die jongens, waar ik overigens nu ook hun 06 van heb, dat ik er gemakkelijker mee kan praten ('Whatsapp', je kent het wel). Tot mijn spijt heeft één van hen al een relatie, en de ander is nou niet bepaald mijn type, maar kan een goede vriend van mij worden. Maar goed, de ene jongen wou die avond nog met mij afspreken, helaas had ik rijles en had ik geen tijd.

Hij zou weer terug gaan naar Den Haag, hij woont daar en was hier op de koffie bij zijn ouders. Die dag daarna was hij wel aardig dichtbij, en ik dacht nog bij mezelf .. heeft hij me voorgelogen, en bleef hij in Bergen ?! Of was hij daadwerkelijk in Den Haag, maar is hij weer terug geko-men. Nou goed ik dacht, het zal wel. Het was immers Koninginnedag, en had geen zin mijn dag te laten verpesten door zoiets. En 'guess what'. Ik liep met vrienden lekker op de markt, zat hij daar !! En natuurlijk, als je hoi wilt zeggen is hij al weg.

Such a shame !!

Buiten die jongen om, had je natuurlijk nog de ander. Als ik me dit zelf zo hoor zeggen, klinkt het echt sletterig !! Shit !! Maar goed, ik wist dus dat hij achter een bar werkte, en we gingen er heen. De eerste keer, moet ik je zeggen was ik best verlegen om hoi te zeggen, ook al wist ik dat hij een vriend had. Ik zou het je zo zeggen, hij was best een lekker ding !! Ik ben echt wel een paar keer langsgegaan om een biertje te halen. En ik lust niet eens bier !! Dat betekent dus echt wel wat hoor. Nou ja, niet lusten is misschien ook wel overdreven, maar het is nou niet bepaald mijn favoriete drankje. Just give me some cocktails !! Ik vind het nu nog jammer dat hij al bezet is, anders had ik hem echt nog wel een aantal keer vaker gezien buiten zijn werktijden om. En ik loop nog altijd te roepen dat relaties niks voor mij zijn, met hem zou ik er echt wel één kunnen beginnen.

Op de markt hier, liepen ook nog een aantal lekkere jongens rond. Het leek wel of ik in de zevende hemel was, eerlijk waar. Maar dan heb je weer het verlegen jochie, dat niemand durft aan te spreken. Maar ach, mijn 'Grindr' profiel bestaat nog steeds, en wie weet, op een dag vind ik iemand die wel bij me past. En dan hoop ik die persoon te vinden zonder 'Grindr', maar het kan altijd een stap in de goede richting zijn.

Ik ga nu een lekker glaasje zoete witte wijn drinken, en sluit deze blog hiermee dus af,

XXX   Bart Alleman

bron: KamKrant.nl