zondag 2 oktober 2016

VS | Arnold Schwarzenegger kreeg slaag omdat vader dacht dat hij Homo was

Amerika  →  De vader van Arnold Schwarzenegger sloeg zijn zoon omdat hij dacht dat die homo was   Dat heeft de filmster en voormalige 'gouverneur' vertelt in een interview met het blad 'Xposure'.

De ouders dachten dat er iets scheelde bij Arnold Schwarzenegger, omdat zijn kamer volhing met posters van halfnaakte bodybuilders  Ook zijn obsessie met zijn lichaam zorgden ervoor dat zijn ouders hun toevlucht zochten naar extreme maatregelen om hun zoon te genezen van zijn obsessie. "Hij liep achter mij met een riem en sloeg me", zo zegt hij in het interview.

"Ik weet niet of mijn moeder dacht dat ik homo was of dat ze dacht dat er iets fout was en probeerde dat vroeg aan te pakken", aldus 'Arnold Schwarzenegger'.

"Zij vroeg aan de dokter of hij mij kon helpen. Ze wist niet of er iets mis was met haar zoon, omdat mijn muur vol hing met naakte mannen. Al- le vrienden van Arnold Schwarzenegger hebben foto's van meisjes boven hun bed en Arnold niet", zo zei ze.

Zie ook:  Ouders van Arnold Schwarzenegger dachten dat hij Homo was  /  29 bizarre feiten over Arnold Schwarzenegger

bronnen: GayLive.be / Twitter.com – Pink News