maandag 1 augustus 2016

A'dam - Milkshake Festival | 'Rodeolul, glory hole en naakte kok' op Milkshake

Amsterdam  –  'Milkshake Festival'  →  Milkshake, het festival met het credo "niets moet en alles mag", duurde vanwege EuroPride dit jaar twee dagen in plaats van één ‼ En dat betekende dat er gisteren veel 'brakke festivalgangers' te vinden waren op het "Milkshake Festival".

• Om de mensen met een kater op gang te helpen, vloog de organisatie een chef met ontbloot achterwerk in. "Ik geniet ervan en voel me sexy erdoor", aldus de kok. "Toen ik met mijn blog begon kreeg ik direct veel reacties van mensen die het ook zouden willen doen  Dus ik denk dat ik niet de enige ben die naakt kookt".

• Net als vorig jaar kon er ook rodeo gereden worden. Niet op een paard of stier, maar op een nagemaakte penis. "Het is aardig lastig, mensen doen er twee seconden over, net als in het normale leven. Maar we proberen het een paar minuten te laten duren", vertelt degene die de men– sen op de rodeo aanmoedigt.

Zie ook:
bronnen: AT5.nl / YouTube.com