vrijdag 4 september 2015

Prinses Beatrix Spierfonds | "Jan Kooijman uit de kleren voor 't goede doel" ‼

Zo naakt als in deze video zul je Jan Kooijman niet snel zien. De bekende acteur maakte de sexy video om aandacht te vragen voor het Prinses Beatrix Spierfonds.

Al dansend in adamskostuum manoeuvreert de presentator zich soepeltjes in allerlei flexibele bewegingen. Over zijn medewerking aan het project zegt hij: "Elke beweging die ik maak komt vanuit mijn spieren. Dit is voor mij zo vanzelfsprekend, daar denk ik niet bij na. Maar voor 200.000 mensen met een spierziekte kan bewegen de grootste opgave zijn. En om hier aandacht voor te vragen geef ik me letterlijk en figuurlijk bloot".

Zie ook:
Jan Kooijman danst naakt in een reclamefilmpje ‼  /  Naakte Jan Kooijman siert bushokjes  /  Jan Kooijman gaat uit de kleren    
Naakte Jan Kooijman siert abri's  /  Jan Kooijman danst volledig naakt in het rond  /  Prinses Beatrix ziet Jan Kooijman naakt ‼

bronnen: Winq.nl / PrinsesBeatrixSpierfonds.nl / Vimeo.com
                           
________________________________________________________________________________________


Voor een andere en langere versie van deze video van Fotograaf & Regisseur Carli Hermès → Klik HIER