vrijdag 21 juli 2017

Amerika - Showbizzz | "19-jarige zanger 'Greyson Chance' komt Uit de Kast" ‼

Amerika  →  De amerikaanse zanger Greyson Chance is via Instagram 'Uit de Kast' gekomen. In een emotionele brief schrijft Greyson Chance over zijn coming-out.

"De beslissing om dit te schrijven kwam na een bericht dat ik heb gekregen van een heel dapper persoon" ‼, schrijft de zanger in een post op zijn Instagram-account ‼  Greyson Chance (19 jaar) besloot een stukje van zijn privéleven bloot te geven.  "Ik kwam erachter dat ik homo ben toen ik zestien jaar oud was", vervolgt hij. "Ik besloot het niet publiekelijk bekend te maken vanwege mijn privacy, maar ook omdat ik mezelf nog helemaal niet had gevonden".
                                    

"Maar ik ben ook van mening dat gesprekken over muziek, politiek, kunst of boeken veel interessanter zijn dan praten over wat voor een jongen ik leuk vind. Dat is nog steeds zo". Greyson Chance stelt dat mensen op hun eigen tempo uit de kast moeten komen, dat heeft bij hem ook een tijd geduurd. "Maar ik ben erachter gekomen dat het nu de juiste tijd is. Ik ben gelukkig en ik ben trots op wie ik ben".

Greyson Chance
Greyson Chance werd bekend door een cover van Lady Gaga op YouTube te plaatsen. In 2010 kwam hij met het nummer 'Waiting Outside The Lines' ‼  Zijn eerste album 'Hold On 'Til The Night' stond een jaar later in de Amerikaanse charts en vorig jaar heeft de zanger een nieuwe EP 'Somewhere Over My Head' uitgebracht.

Zie ook:  Greyson Chance | "Ik weet al sinds mijn zestiende dat ik Homo ben"  /  Greyson Chance officially Comes Out as Gay ‼  

bronnen: Winq.nl / YouTube.com / Facebook.com – Gay.nl